نشست هم اندیشی معاون آموزش متوسطه استان با معاونین آموزشی دانشکده های فنی پسران و دختران ایلام

در راستای توسعه آموزش های مهارتی و جلب مشارکت و استافاده از ظرفیت های برون سازمانی ، نشست هم اندیشی معاون آموزش متوسطه استان با معاونین آموزشی دانشکد های فنی پسران و دختران ایلام برگزار گردید.

به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان ایلام نشست هم اندیشی معاون آموزش متوسطه و نماینده شورای عالی آموزش و پرورش در استان با معاونین آموزشی دانشکده های فنی پسران و دختران ایلام برگزار شد.

در این نشست که در راستای توسعه آموزش های مهارتی و جلب مشارکت و استفاده از ظرفیت های برون سازمانی برگزار گردید، حشمت اله وردی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و نماینده شورای عالی آموزش و پرورش در استان ایلام، بر اهمیت و اولویت آموزش های فنی و مهارتی و نقش این آموزش ها در آینده تحصیلی و شغلی فارغ التحصیلان هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش در تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی با تاکید بر ساحت تعلیم و تربیت اقتصادی و حرفه ای بر اساس سند تحول بنیادین تاکید کرد .

در ادامه این دیدار راه های  همکاری بین دانشگاه فنی ایلام و اداره کل آموزش و پرروش استان بررسی و ظرفیت های دانشگاه فنی استان از سوی مسئولین دانشگاه بیان و مقرر شد در قالب تفاهم نامه ای ایجاد هنرستان وابسته به دانشگاه فنی و هم چنین بهره گیری هنرجویان و دانشجویان از کارگاه های در اختیار هر دو نهاد در دستور کار قرار گیرد.